Τα πρωτάκια μας στο νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου

Αλήθεια, πως μπορεί να φαντάζει ένα τεράστιο αρχαιολογικό μουσείο με τις πελώριες, φωτεινές αίθουσες και τους περίπλοκους διαδρόμους στα μάτια ενός μικρού παιδιού;
Μήπως φαντάζει τόσο πολύπλοκο, όπως κάποτε ο τεράστιος λαβύρινθος στα χρόνια του φοβερού Μινώταυρου;
Κι αν αποφασίσουμε να επισκεφτούμε ένα αρχαιολογικό μουσείο σε ποια εκθέματα θα πρέπει να σταματήσουμε περισσότερο και να μιλήσουμε γι' αυτά;
Σε αυτά κι άλλα τόσα σπουδαία ερωτήματα προσπαθήσαμε να δώσουμε απαντήσεις, σήμερα, Πέμπτη 14 Μαίου 2015, με την επίσκεψη της Πρώτης τάξης του σχολείου μας, του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου...
Και ανακαλύψαμε το Μίτο της Αριάδνης για να βρούμε την έξοδο στο δαιδαλώδη λαβύρινθο...
Και μιλήσαμε για τα κέρατα του Ταύρου και τα Ταυροκαθάψια, το κόσμημα της χρυσής μέλισσας, το διπλό πέλεκυ, την ευτυχισμένη ζωή των Μινωιτών, τον Πρίγκιπα με τα κρίνα, το δίσκο της Φαιστού και την Κνωσσό...
Και μιλήσαμε για τα επιτραπέζια παιχνίδια που έπαιζαν τα παιδιά στην αρχαία Κνωσσό, όπως το ζατρίκιο, τη τρίλιζα, τους αστραγάλους, τη σβούρα και τα μικρά πήλινα ζωάκια...
Και κολλήσαμε αυτοκόλλητα στην καρτέλα εργασιών, και συνθέσαμε όμορφα παζλ και παίξαμε με την τρίλιζα της Μινωικής Κρήτης...
Θα ήθελα να ευχαριστήσουμε τη Σχολική Σύμβουλο κα Μαρία Δρακάκη που κινητοποίησε τη φαντασία μας για τα παραπάνω και μας συνόδευσε στο Μουσείο. Το Δήμο Ηρακλείου που μας διέθεσε το μικρό λεωφορείο για τη δωρεάν μετακίνηση των μικρών μαθητών. Κυρίως όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω την εκπαιδευτικό της Πρώτης Τάξης του σχολείου μας κα Κορίνα Παπαδάκη που μας έδειξε για άλλη μια φορά τι ακριβώς σημαίνει πραγματικά δημιουργική μάθηση.